Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

09 lipca 2017
Osoba początkująca często z zazdrością patrzy na inne umięśnione i zgrabne ciała innych bywalców...
08 czerwca 2017
Uczęszczanie do klubów fitness jest coraz bardziej popularna forma spędzania wolnego czasu. Idąc na...
Maciej Kowalski logo

Skuteczny trening z trenerem personalnym

Trening personalny, który proponuję osobom z Warszawy, stanowi indywidualną formę zajęć, pozwalającą na skuteczną realizację postawionego sobie celu.

 

Dzięki dużemu doświadczeniu przeprowadzam bezpieczne treningi indywidualne z klientami, przez cały czas czuwając nad poprawnością wykonywanych ćwiczeń, ponieważ odpowiednia technika jest najważniejsza. Przed każdym spotkaniem ustalam szczegółowy plan treningowy, który jest dostosowywany do preferencji osoby ćwiczącej oraz jej możliwości fizycznych. Jako trener osobisty dbam o to, by każdy z moich klientów mógł osiągnąć postawione sobie cele i w możliwie krótkim czasie uzyskać wymarzone efekty. W związku z tym do każdego z nich podchodzę z osobna. Mam do zaproponowania co najmniej kilkanaście rodzajów treningów, z których pomogę wybrać ten, który według mnie okaże się najbardziej efektywny. W mojej ofercie coś dla siebie znajdą osoby o różnym stopniu zaawansowania.

 

Trening indywidualny to trening całkowicie dostosowany do oczekiwań ćwiczącego – zależy mi na tym, by moi klienci mogli czerpać radość z wykonywania zaleconych ćwiczeń i wychodzić z siłowni zmęczeni, lecz zadowoleni z tego, co udało im się osiągnąć. Staram się motywować, zagrzewać do walki o zgrabną sylwetkę, podpowiadać, doradzać, kontrolować postępy i na bieżąco proponować najbardziej efektywne rozwiązania.

 

Cena treningu personalnego z trenerem przedstawia się następująco:

 

  • Trening jednorazowy – 150 zł (60 min)

  • Trening w parze – 60 zł od osoby (60 min)

  • Pakiet 8 treningów1200 zł800 zł

  • Pakiet 12 treningów1800 zł1200 zł

  • Pakiet treningów z dojazdem do klienta – cena pakietu + 20 %

 

*Pakiety do wykorzystania w ciągu 5 tygodni

*Do każdego pakietu plan dietetyczny GRATIS

 

Treningi odbywają się w siłowniach McFit :

 

- ul. Świętokrzyska 3 (róg Nowego Światu);

- ul. Ostrobramska 79

- Al. Jerozolimskie 123 

- ul. Wołoska 16

 

Treningi, które oferuję to:

 

  • trening na siłowni – trening zorientowany na kształtowanie i poprawę sylwetki. Wśród efektów wymienić należy wzmocnienie mięśni, stawów i wiązadeł, pozbycie się tkanki tłuszczowej i poprawienie koordynacji ruchowej,

  • trening w plenerze – ćwiczenia, dzięki którym można nie tylko dotlenić organizm, ale także dostarczyć mu witaminę D. Trening obejmuje ćwiczenia siłowe, skoczne, interwałowe i aerobowe,

  • trening lekkoatletyczny – obejmuje chód, bieg, skok i rzut. Jego celem jest wszechstronny rozwój zdolności motorycznych oraz poprawa wydolności organizmu,

  • trening na basenie – ćwiczenia kształtują mięśnie nóg, rąk, klatki piersiowej i grzbietu. W czasie treningu doskonali się styl grzbietowy, klasyczny i dowolny. Odciąża kręgosłup i zwiększa pojemność płuc,

  • trening z taśmami TRX – ćwiczenia wykonywane w podwieszeniu, dzięki którym można zwiększyć stabilność stawów skokowych i kolanowych, wzmocnić siłę mięśni oraz wytrzymałość,

  • trening siłowy – trening zorientowany na wykonywanie ćwiczeń siłowych z dużymi ciężarami. Ich efekty to zwiększenie siły, masy mięśni oraz redukcja zbędnej tkanki tłuszczowej,

  • trening z elementami sztuki walki – bardzo dynamiczne ćwiczenia poprawiające siłę, sprawność, szybkość, wytrzymałość, a także wydolność tych mięśni, które angażowane są podczas wykonywania ciosów i kopnięć,

  • trening z kettlebells – rozwijający wytrzymałość, siłę i elastyczność ciała trening z wykorzystaniem odważników kettlebells. Poprawia wydolność układu krwionośnego i oddechowego,

  • trening funkcjonalny – ćwiczenia mające swoje korzenie w technikach rehabilitacji, które mają na celu usprawnić i wzmocnić ciało, ułatwić ćwiczącym wykonywanie codziennych czynności,

  • stretching – czyli rozciąganie, bardzo uniwersalny i zalecany wszystkim (bez względu na uprawianą dyscyplinę) trening, który uelastycznia ciało i zmniejsza ryzyko kontuzji,

  • trening kondycyjny – trening ten skupia się na wykonywaniu ćwiczeń wytrzymałościowych, ma na celu zwiększenie wydolności organizmu, wskazany dla osób chcących poprawić swoją kondycję,

  • trening ogólnorozwojowy – trening, podczas którego angażowane są wszystkie mięśnie ciała. Polecany osobom, którym zależy na kształtowaniu sylwetki, ceniony za wysoką efektywność,

  • trening kulturystyczny – trening dla osób marzących o zbudowaniu proporcjonalnej sylwetki, efekty ćwiczeń to delikatnie zarysowane mięśnie oraz zgrabne ciało na długo,

  • trening odchudzający – składa się z ćwiczeń, które w krótkim czasie umożliwią spalenie jak największej liczby kalorii oraz szybką redukcję zbędnej tkanki tłuszczowej,

  • trening interwałowy – zalecany osobom, którym zależy na bardzo szybkim, widocznym efekcie – idealny sposób na redukcję tkanki tłuszczowej i zwiększenie wytrzymałości.

Trener Maciej Kowalski /
Aleje Jerozolimskie 123, 02-017 Warszawa /
tel: 661 499 583 e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Michał 33 lata, informatyk: Polecam Macieja jako trenera. Trening zawsze na 100 % Można pogadać i pożartować. Na wadze - 8 kg więc trening działa. Ponadto mam więcej energii na co dzień. Same plusy !