Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

15 sierpnia 2017
Uwypuklone, zgrabne pośladki to marzenie niejednej trenującej kobiety. Nie każda jednak wie jak powinna...
15 sierpnia 2017
Wiele kobiet decydujących się na trening w klubie fitness korzysta wyłącznie z bieżni, rowerków...
Maciej Kowalski logo

Zadzwoń

e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Trening na siłowni

Treningi siłowe na przestrzeni kilku ostatnich lat stały się niezwykle popularną formą aktywności fizycznej, w szczególności wśród mężczyzn. Podnoszenie ciężarów to doskonały sposób nie tylko na spalenie tłuszczu czy wyrzeźbienie sylwetki, ale również na zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni, a nawet na redukcję objawów stresu.

Jakie korzyści niesie ze sobą trening na siłowni?

Największą zaletą i zarazem głównym celem treningu siłowego jest przede wszystkim kształtowanie oraz poprawa sylwetki. Regularne i dobrze zaplanowane ćwiczenia pomagają spalić zbędną tkankę tłuszczową i rozbudować masę mięśniową, czego efektem jest smuklejsze i bardziej jędrne ciało.

 

Z równie istotnych zalet treningu na siłowni należy wymienić:

 

  • poprawę ogólnej kondycji fizycznej,

  • wzmocnienie stawów i więzadeł,

  • unormowanie poziomu cukru we krwi,

  • stabilizację postawy ciała,

  • zwiększenie libido (poprzez podniesienie poziomu testosteronu),

  • poprawę samopoczucia (dzięki wydzielaniu endorfin).

 

W przeciwieństwie do samodzielnych ćwiczeń w domu, trening pod okiem doświadczonego specjalisty może przynieść nam znacznie więcej korzyści. Trener indywidualny będzie czuwać nad tym, abyśmy nie wyrządzili sobie krzywdy nieprawidłowo dobranymi ćwiczeniami, a także udzieli cennych wskazówek dotyczących dbania o formę.

Dla kogo trening siłowy?

Trening siłowy stanowi idealne rozwiązanie dla osób, które chcą poprawić swoją kondycję i zwiększyć wytrzymałość mięśni, ale nie tylko. Z tej formy aktywności fizycznej mogą skorzystać także wszyscy ci, którym zależy na:

 

  • wzmocnieniu mięśni, stawów i wiązadeł,

  • spaleniu zbędnej tkanki tłuszczowej,

  • poprawie wyników sportowych w innych dyscyplinach,

  • polepszeniu koordynacji ruchowej.

 

Trening siłowy z indywidualnym trenerem z Warszawy może odbywać się zarówno na siłowni, jak i w klubie fitness. Najlepiej stosować go minimum dwa razy w tygodniu (przy czasie trwania 60-90 minut), wybierając ćwiczenia: interwałowe, aerobowe, z wolnymi ciężarami, z elementami sztuk walki, na taśmach TRX oraz stretching.

Trener Maciej Kowalski /
Aleje Jerozolimskie 123, 02-017 Warszawa /
tel: 661 499 583 e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Michał 33 lata, informatyk: Polecam Macieja jako trenera. Trening zawsze na 100 % Można pogadać i pożartować. Na wadze - 8 kg więc trening działa. Ponadto mam więcej energii na co dzień. Same plusy !

Poznaj opinie podopiecznych