Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

15 sierpnia 2017
Uwypuklone, zgrabne pośladki to marzenie niejednej trenującej kobiety. Nie każda jednak wie jak powinna...
15 sierpnia 2017
Wiele kobiet decydujących się na trening w klubie fitness korzysta wyłącznie z bieżni, rowerków...
Maciej Kowalski logo

Zadzwoń

e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Trening w plenerze

Treningi w plenerze niosą ze sobą tak samo wiele korzyści, jak ćwiczenia na siłowni czy w klubie fitness. Na trening z trenerem personalnym na świeżym powietrzu możesz zdecydować się niezależnie od pory roku, na przykład w parku lub na innym zielonym terenie. To świetna metoda nie tylko na wysmuklenie sylwetki, ale także na dotlenienie organizmu i dostarczenie mu witaminy D, produkowanej w kontakcie ze światłem słonecznym.

 

Korzyści płynące z treningu w plenerze to również:

 

  • poprawa metabolizmu (szybsze spalanie niechcianej tkanki tłuszczowej),

  • polepszenie kondycji fizycznej i poprawa koordynacji ruchowej,

  • wzmocnienie mięśni, stawów i więzadeł,

  • redukcja objawów stresu (obecność zieleni doskonale uspokaja i łagodzi nerwy),

  • brak ograniczeń miejscowych i oczekiwania na sprzęt zajęty przez innych ćwiczących,

  • możliwość lepszego poznania otaczającego nas środowiska.

 

Trening na świeżym powietrzu doskonale wpływa na poprawę krążenia krwi, a także ogólnej wydolności organizmu. Wykonując ćwiczenia zgodnie ze wskazówkami trenera personalnego, z całą pewnością można wzmocnić mięśnie całego ciała.

Dla kogo dedykowany jest trening w plenerze?

Treningi w plenerze mogą stanowić świetną alternatywę dla codziennej treningowej rutyny, dlatego można je polecić w szczególności regularnie ćwiczącym w klubach fitness oraz na siłowniach. Na tego typu aktywność fizyczną mogą zdecydować się również osoby, które chcą spalić zbędną tkankę tłuszczową, poprawić koordynację ruchową, wzmocnić mięśnie oraz wysmuklić sylwetkę.

Gdzie możesz umówić się na ćwiczenia na świeżym powietrzu?

Jeśli Twoim miejscem zamieszkania jest Warszawa, osobisty trener fitness może się z Tobą umówić na trening na świeżym powietrzu zarówno w parku, jak i w lesie czy na każdym innym terenie zielonym z dala od ludzi, w którym będziesz czuł się w pełni swobodnie. Ten rodzaj aktywności sprawdzi się zawsze wtedy, gdy dopisuje pogoda. Dla osób początkujących wystarczającą częstotliwością będą ćwiczenia w plenerze odbywające się trzy razy w tygodniu (po ok. 60-90 minut). Mogą to być:

 

  • ćwiczenia siłowe (przysiady, pompki, wykroki),

  • biegi,

  • ćwiczenia skoczne (wyskoki, skoki, przeskoki),

  • ćwiczenia interwałowe,

  • ćwiczenia aerobowe,

  • ćwiczenia z elementami sztuk walki,

  • stretching.

 

 

Trener Maciej Kowalski /
Aleje Jerozolimskie 123, 02-017 Warszawa /
tel: 661 499 583 e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Michał 33 lata, informatyk: Polecam Macieja jako trenera. Trening zawsze na 100 % Można pogadać i pożartować. Na wadze - 8 kg więc trening działa. Ponadto mam więcej energii na co dzień. Same plusy !

Poznaj opinie podopiecznych