Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

15 sierpnia 2017
Uwypuklone, zgrabne pośladki to marzenie niejednej trenującej kobiety. Nie każda jednak wie jak powinna...
15 sierpnia 2017
Wiele kobiet decydujących się na trening w klubie fitness korzysta wyłącznie z bieżni, rowerków...
Maciej Kowalski logo

Zadzwoń

e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Trening na basenie

Na treningi na basenie decyduje się coraz większa liczba osób, zwłaszcza, że ta forma aktywności pozwala w szybki sposób nie tylko zrzucić zbędną tkankę tłuszczową, ale także zbudować zadowalającą formę. W celu osiągnięcia optymalnych rezultatów zaleca się, aby trening indywidualny w wodzie odbywał się minimum trzy razy w tygodniu (czas treningu to 60-90 minut). Tego typu zajęcia mogą być łączone z treningiem lekkoatletycznym lub z ćwiczeniami w plenerze.

 

Główne zalety płynące z trenowania na basenie to przede wszystkim:

 

  • poprawa elastyczności stawów i zwiększenie ich ruchomości,

  • polepszenie krążenia i wzmocnienie układu nerwowego,

  • zwiększenie pojemności płuc,

  • odciążenie kręgosłupa,

  • szybsza regeneracja po wysiłku, a także rozciągnięcie mięśni,

  • odprężenie ciała i umysłu.

Dla kogo trening na basenie?

Trening w wodzie to idealna propozycja dla osób, które chcą spalić zbędną tkankę tłuszczową, poprawić wydolność organizmu, a także rozluźnić i zregenerować mięśnie po ciężkich ćwiczeniach fizycznych. Na tego rodzaju zajęcia mogą zdecydować się również osoby, które chcą skorygować wady postawy oraz nauczyć się pływać różnymi stylami.

Decydując się na trening na basenie z osobistym trenerem z miasta Warszawa, możemy liczyć na indywidualny plan treningowy dostosowany do naszych możliwości, predyspozycji fizycznych oraz stanu zdrowia. Prywatny trener zadba nie tylko o prawidłowość wykonywanych ćwiczeń, ale także o bezpieczeństwo, pomagając w szybki sposób poprawić kondycję i osiągnąć zadowalającą formę.

Trening personalny na pływalni to przede wszystkim wielopłaszczyznowe podejście oraz wspólna praca prowadząca do osiągnięcia wytyczonych celów. Osobisty trener wspiera, monitoruje postępy, obserwuje, a w razie potrzeby, wprowadza korzystne zmiany. Na tego typu trening mogą składać się różne zestawy ćwiczeń, między innymi:

 

  • ćwiczenia kształtujące mięśnie nóg, grzbietu, rąk, klatki piersiowej,

  • nauka i doskonalenie stylu grzbietowego,

  • nauka i doskonalenie stylu klasycznego,

  • nauka i doskonalenie stylu dowolnego.

Trener Maciej Kowalski /
Aleje Jerozolimskie 123, 02-017 Warszawa /
tel: 661 499 583 e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Michał 33 lata, informatyk: Polecam Macieja jako trenera. Trening zawsze na 100 % Można pogadać i pożartować. Na wadze - 8 kg więc trening działa. Ponadto mam więcej energii na co dzień. Same plusy !

Poznaj opinie podopiecznych