Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

15 sierpnia 2017
Uwypuklone, zgrabne pośladki to marzenie niejednej trenującej kobiety. Nie każda jednak wie jak powinna...
15 sierpnia 2017
Wiele kobiet decydujących się na trening w klubie fitness korzysta wyłącznie z bieżni, rowerków...
Maciej Kowalski logo

Zadzwoń

e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Trening siłowy

Cel treningu siłowego to zwiększenie siły, a także masy mięśniowej – jest to niezbyt intensywny trening, w trakcie którego wykonuje się pracę z wolnymi ciężarami. Podczas spotkań na siłowni wykonywane są ruchy złożone – przysiady, wykroki, martwe ciągi czy wiosłowania, w wyniku których pobudza się wiele grup mięśni. Obciążenie jest wysokie dobierane tak aby w serii wykonać od 3 do 5 powtórzeń.

Trening polega na doprowadzeniu ich do stanu dużego zmęczenia. Trening siłowy dodatkowo umożliwia:

 

  • spalanie kalorii,

  • usprawnienie metabolizmu,

  • spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej,

  • wzmocnienie ścięgien i stawów.

Trener Maciej Kowalski /
Aleje Jerozolimskie 123, 02-017 Warszawa /
tel: 661 499 583 e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Michał 33 lata, informatyk: Polecam Macieja jako trenera. Trening zawsze na 100 % Można pogadać i pożartować. Na wadze - 8 kg więc trening działa. Ponadto mam więcej energii na co dzień. Same plusy !

Poznaj opinie podopiecznych