Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

15 sierpnia 2017
Uwypuklone, zgrabne pośladki to marzenie niejednej trenującej kobiety. Nie każda jednak wie jak powinna...
15 sierpnia 2017
Wiele kobiet decydujących się na trening w klubie fitness korzysta wyłącznie z bieżni, rowerków...
Maciej Kowalski logo

Zadzwoń

e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Trening lekkoatletyczny

Lekkoatletyka to jedna z najstarszych dziedzin sportowych, która opiera się na naturalnym ruchu. Składają się na nią przede wszystkim takie formy aktywności, jak chód, bieg, skok oraz rzut. Treningi lekkoatletyczne, określane również mianem treningów ogólnorozwojowych, doskonale dotleniają układ krążenia i mięśnie, a także sprzyjają polepszeniu koordynacji ruchowej.

 

Do korzyści płynących z treningów lekkoatletycznych należy też zaliczyć:

 

  • wszechstronny rozwój zdolności motorycznych,

  • zwiększenie szybkości i poprawę wydolności organizmu,

  • wzmocnienie mięśni, stawów i więzadeł,

  • zmniejszenie ryzyka rozwoju chorób serca i układu sercowo-naczyniowego,

  • stosunkowo niskie koszty ćwiczeń.

 

Trening lekkoatletyczny ma na celu doskonalenie predyspozycji ruchowych, z nastawieniem na koordynację wzrokowo-ruchową lub słuchowo-ruchową. W zależności od postawionego celu, ćwiczenia o różnej intensywności mogą być wykonywane w krótszych lub dłuższych seriach, składających się od kilku do nawet kilkudziesięciu powtórzeń.

Komu polecane są treningi lekkoatletyczne?

Treningi lekkoatletyczne są polecane przede wszystkim osobom, które pragną zwiększyć wytrzymałość i wydolność swojego organizmu, a także poprawić skoczność i siłę eksplozywną. Trening lekkoatletyczny z trenerem personalnym może stanowić również świetną propozycję dla tych, którzy chcą wzmocnić swoje mięśnie, zrzucić nadprogramowe kilogramy oraz przełamać codzienną treningową rutynę. Tego typu zajęcia mogą odbywać się:

 

  • na stadionie lekkoatletycznym (bieżnia tartanowa),

  • na hali,

  • w parku,

  • na innych terenach zielonych.

 

Prywatny trener z miasta Warszawa jest w stanie dopasować ilość i rodzaj zajęć do indywidualnych potrzeb każdego ćwiczącego. Trening lekkoatletyczny warto stosować minimum trzy razy w tygodniu (czas trwania zajęć 60-90 minut). Wśród proponowanych zestawów ćwiczeń znajdują się nie tylko skoki czy biegi, ale także ćwiczenia aerobowe, interwałowe oraz stretching. Prawidłowa praca z trenerem personalnym jest w stanie zaowocować świetną kondycją, koordynacją oraz sukcesami zawodnika.

Trener Maciej Kowalski /
Aleje Jerozolimskie 123, 02-017 Warszawa /
tel: 661 499 583 e-mail: maciejkowalskitrener@gmail.com

Michał 33 lata, informatyk: Polecam Macieja jako trenera. Trening zawsze na 100 % Można pogadać i pożartować. Na wadze - 8 kg więc trening działa. Ponadto mam więcej energii na co dzień. Same plusy !

Poznaj opinie podopiecznych